Teräselementti ja Myynninmaailma ovat tehneet tiivistä yhteistyötä jo vuodesta 2016 lähtien myynnin, markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa ja toteutuksessa. Yhteistyö on kasvanut vuosien myötä monipuoliseksi kumppanuudeksi, johon sisältyy laaja skaala erilaista tekemistä, kuten esimerkiksi Google- ja somemainonta, hakukoneoptimointi, uutiskirjeet, lehdistötiedotteet ja graafiset materiaalit. Olemme halunneet saada asiakkaidemme ääntä paremmin kuuluviin, joten olemme panostaneet – ja panostamme myös jatkossa – etenkin referenssitarinoihin ja -videoihin. Myös Teräselementin uudet verkkosivut ovat Myynninmaailman käsialaa.

Teräselementin tavoitteena on ollut alusta lähtien vahvistaa markkinointia ja myyntiä sekä kasvattaa tunnettuutta. Viestinnän ja markkinoinnin tekeminen on keskitetty Myynninmaailmalle, sillä yhden kumppanin kanssa on ollut helppo toimia:

”Meillä ei ole talon sisällä omaa markkinointihenkilöä, joten on tärkeää, että yhteistyökumppanimme tarjoaa palveluja laajalla skaalalla – saamme kaiken tarvittavan saman katon alta. Meillä on luottamus siihen, että asiat tulevat tehdyksi, kuten sovitaan. Parasta yhteistyössä on varmasti ollut kuitenkin se, että olemme itsekin oppineet ja kehittyneet tässä rinnalla koko ajan”, kertoo Teräselementin toimitusjohtaja Ville Helenius yhteistyöstä.

Lue koko asiakastarina Myynninmaailman sivuilta:
https://myynninmaailma.fi/asiakastarinat/teraselementti-oy/

Jaa artikkeli somessa